Күшті және өсу нүктелерін белгіледік.
— Сату жөніндегі директормен және бөлім басшыларымен сұхбат жүргіздік.
СЕЙЛЗ-КИТ САТЫЛЫМДАРЫН ЖАҢАРТУ
Тиімді сатуға арналған құралдар жинағын қайта жасақтадық.
— Клиенттер арасында зерттеулер жүргіздік.
Сату бөлімін күнделікті жұмыс пен жауапсыз қоңыраулардан босаттық.
— Жаңа базаларды таңдадық.
Ұқсас тапсырмалар? Өсу нүктелерін табу және компанияңыздың нәтижелерін жақсарту үшін кеңес беруге жазылыңыз.
- ФОТ-тың бір бөлігі мердігерлерге шығарылды және салықтарды үнемдеді
- Сейлдің жалпы құлдырауын азайтты
- Сату бөлімінде өсу аймақтары анықталды
- Сатушылар мен маркетинг-бір команда
- Коммерциялық департамент нәтижелерге қанағаттанды
сату тиімділігінің өсуі: жабылу жылдамдығы мен көлемі
сату жоспарындағы жаңа бөлімдер
сол бюджеттегі көбірек сатылымдар
Бөлшек сауда қызметтерін жасаушы, электрондық құжат айналымы нарығындағы көшбасшылардың бірі
- Тапсырыстың аздығы
- Лидтердің сапасы төмен
- Жеңілдіктер-сатудың жалғыз құралы
- Клиент өнімнің құндылығын көрмейді
- Сатушылар мен маркетологтар бір біріне шағымданады
маркетинг клиент туралы қосымша ақпарат ие болды
Тапсырыс санын 8 есе көбейтіп, орташа чекті 25% ға қалай өсіруге болады
Тапсырыстардың санын кем дегенде 2 есе көбейту үшін, олардың сапасын арттырыңыз
— Менеджерлердің қоңырауларын тыңдап, клиенттермен хат алмасуды қарадық.
— Маркетологтарды клиенттермен кездесуге тарттық.
— Коммерциялық ұсыныстарды бағаладық.
— Жасырын сатып алушылар арқылы бәсекелестердің сатылымдарын бақыладық және оларды талдадық.
— Дауыстық сценарийлермен жұмыс істедік.
— Жаңа коммерциялық ұсыныстар, презентациялар, парақшалар, калькуляторлар, чек-парақтар және т.б. материалдарын дайындадық.
— Сыртқы мердігермен телемаркетинг жобасын іске қостық.
— Диджитал-науқанға арналған лендингтер жаңартылды.
— Сыртқы мердігермен Social Selling іске қостық.
— Жетекші генерациялау құралы ретінде e-mail маркетингін іске қостық.