Серіктестік желіні дамыту
- Серіктестік бағдарламаны толығымен қайта қарады.
- Серіктестік команданы өзгерту және арнайы менеджерлердің пайда болуы қажеттілігін негіздеді.
- SEO серіктестерімен жеке қарым-қатынас орнатты.
- Маркетингтік қорларды ұйымдастыруға көмектесті.
- Серіктестік академиялар циклін бастады.
- Мәмілелерді қорғауда толық ашықтыққа қол жеткізді.
- Серіктестермен бірлесіп мәмілелер жасады, сату мен маркетингті басқарудың жеке үлгісін көрсетті.
- Серіктестерге сату менеджерлерін жалдауға және бейімдеуге көмектесті.
- Пресейлдің жаттығуларын бақылауға алды.
Киберқауіпсіздік нарығының көшбасшыларының бірі
- Төмен сатылымдар, серіктестердің жоспарды орындауы-56%
- Күміс және одан жоғары мәртебесі бар тек 6 серіктес, NPS коэффициенті 3-4
- Өнімнің құндылығы туралы түсінік жоқ, тек негізгі шешімдер жүзеге асырылады
- Жалғыз жұмыс құралы-70-ке дейінгі жеңілдіктер%
- Серіктестер жаңа клиенттерді тартпайды, жаңартулармен жұмыс істейді
- Бәсекелестерге мәмілелерді төгу, төмен мотивация, сатушының бопсалауы
- Сапасыз техникалық қызмет көрсету
Серіктестік желіні қайта жүктеу: сату жоспарының орындалуын 2 есе қалай көтеруге болады
Серіктестік желі арқылы сату жоспарын 100% орындауға қол жеткізіңіз
Ұқсас тапсырмалар?
Өсу нүктелерін табу және компанияңыздың нәтижелерін жақсарту үшін кеңес беруге жазылыңыз.
- Өнімдерді жақсы білу, серіктестердің сатушыға деген адалдығы.
- Үлкен жеңілдіктерсіз нарықтық бағамен сатуға жоғары мотивация.
- Сатып алушыдан жоғары мәртебе алу үшін күрес.
- Серіктестер тарапынан маркетингке Инвестициялар.
- Жаңа сатылым мен жаңартудың арақатынасы 40/60 құрайды.
серіктестік желі арқылы жоспарды орындау
партнер Silver және одан жоғары мәртебесі бар