Ұқсас тапсырмалар?
Өсу нүктелерін табу және компанияңыздың нәтижелерін жақсарту үшін кеңес беруге жазылыңыз.
Команданы жаңартып, сату әдістемесін дайындады.
— Сату бөлімінің қызметкерлерін жалдап, коммерциялық дирекция құрдық.
Медиа жобаларға инвестиция құйып, жетекші генерацияны орнаттық.
— Жылдық жоспарлауда қосымша бюджетті қорғадық.
ЖАҢА СЕРІКТЕСТІК АРҚЫЛЫ ТАПСЫРЫС ЖИНАУ
25 жылдық тәжірибесі бар тапсырыс бойынша Даму нарығындағы қалыптасқан өнім
Серіктестік желісін құрдық.
— Кеңесшілер желісі үшін серіктестік бағдарлама құрдық.
Компанияға жаңа сатылымдар әкеліңіз
- Коммерциялық дирекция қызмет көрсету моделіне негізделген жеке бөлім ретінде жұмыс істейді.
- Бүкіл компания үшін CRM жүйесі іске қосылды.
- Сатушы портфолиосы үшін 10 негізгі пайдаланушы өнімдері мен қызметтері бөлінген.
- Маркетингтік SLA енгізілді: ішкі бизнес-тапсырыс берушілердің міндеттері төрт аптаның орнына 48 сағатта жүзеге асырылады.
- Маркетинг функциялары орталықтандырылған, сыртқы мердігерлерге жүгіну нөлге дейін азаяды.
- Тимлидерлердің қатаюы, көптеген "тірі қалғандардың қателіктері"
- Сату процесі құрылмаған
- Маркетинг дамымаған
- Медиа жарнамасы жоқ
Жұмыс серіктестік желісін қалай құруға және орташа қорғасын чегін 60 миллионға дейін көтеруге болады
— Ағымдағы парақша-менеджерлер үшін коучинг ұйымдастырдық.
— PR инвестицияларын және БАҚ-пен жұмыс істеуді қамтамасыз еттік.
— Бейінді медиамен белсенді өзара іс-қимыл орнаттық.
— Жетекші генерация процесін бастадық.
— Big-4 қызметкерлерінің серіктестері үшін науқан бастадық.
— Мен аймақтардағы серіктестердің классикалық желілеріне кірдім.
— Создал цифровые представительства в сети, базы для кампаний, профили экспертов в рамках Social Selling.
— Іс-шаралардың мақсатты тізімін құрдық, ABM маркетинг және Social Selling бағдарламаларын іске қостық.
— Өнімдерді қайта орап, сату менеджерлері үшін сценарийлер мен патчтарды әзірледік.
Өнімнің сыртқы келбетін келтіру арқылы сатылымның өсуі
дұрыс құрылған серіктестік желі әкеледі
маркетингке инвестициялардың тиімділігі артты