МАРКЕТИНГТІҢ ЖАҢА СТРАТЕГИЯСЫ
Мақсаттарды, бюджетті бекітті және маркетологтың ресурстарын тапты.
— Жеке өнімді ілгерлету үшін маркетинг стратегиясын жасадық.
Олар PR науқандары үшін ақпараттық сым жасады.
— Бақ үшін қызықты аналитика жинадық.
— KPI менеджерлеріне белсенді пилоттық қызмет көрсеттік. Сату сілтемелерінің орнына клиенттерге шағын тегін лицензиялар ұсынылды.
Ұқсас тапсырмалар?
Өсу нүктелерін табу және компанияңыздың нәтижелерін жақсарту үшін кеңес алуға жазылыңыз.
- Сату үшін сатылымдар жиынтығы құрылды, бұл сауда-саттықта тезірек өнімді өткізуге мүмкіндік берді.
- ПМЭФ 3-4 ай бойы жетекші генерацияны қамтамасыз етті, тапсырыстарды бір жыл бұрын қанықтырды.
- Бұқаралық ақпарат құралдарымен жұмыс Қосымша жетектер мен бренд туралы ескертулер берді.
Тапсырыс бойынша әзірлеу, Қаржылық қызметтер және әртүрлі технологиялық өнімдер нарығындағы ең ірі ойыншылардың бірі. Бизнесті цифрландыру үшін инновациялық шешімдер әзірлейді, қаржы секторының жетекші компанияларымен әріптестік қатынастар құрады
- Гиперактивті бәсекелестік сегменті
- Бекітілген маркетингтік бюджеттің болмауы
- Ішкі маркетинг тобы жоқ
- Үлкен сәйкестік тізбектері
бренд небәрі 2,5 айда өнім мәлімдемелері бойынша көшбасшы болды
Өнімді бәсекеге қабілетті нарықта қалай іске қосуға болады және ең көп айтылатын 5 брендтің қатарына кіріңіз
24 ойыншыдан тұратын нарықта жетекші өнімді маркетингті нөлден бастаңыз
— Қысқа мерзімде ол маркетинг жөніндегі директор мен департамент алдында бюджетті қорғадық.
— Синдикатталған бюджет үшін маркетинг жөніндегі директор командасында маркетологтың штат бірлігін бөлуге келістік.
— Тәуелсіз зерттеу нәтижелерімен ол сыртқы және ішкі ресурстардағы Жарияланымдар үшін негіз алдық.
—Өнімді таныстыру үшін Санкт-Петербург Халықаралық экономикалық форумын таңдап, стендте жұмыс ұйымдастырдық.
— Бейінді қауымдастықтармен материалдарды орналастыру туралы келістік.
қоғамдық алаңда брендті басып озды
толыққанды лидогенерациялау науқаны басталды