RU
Өзім жайлы
Қызметтер
Сәтті кейстер
Медиа жобалар
Байланыс нөмірі
Сату және маркетинг
Кейс №1
1 кезең
2 кезең
3 кезең
АУДИТ
Күшті және өсу нүктелерін белгіледік.
— Сату жөніндегі директормен және бөлім басшыларымен сұхбат жүргіздік.
СЕЙЛЗ-КИТ САТЫЛЫМДАРЫН ЖАҢАРТУ
Тиімді сатуға арналған құралдар жинағын қайта жасақтадық.
— Клиенттер арасында зерттеулер жүргіздік.
САТУДЫ СЫРТҚА ІЛГЕРЛЕТУ
Сату бөлімін күнделікті жұмыс пен жауапсыз қоңыраулардан босаттық.
— Жаңа базаларды таңдадық.
Шешім
Ұқсас тапсырмалар? Өсу нүктелерін табу және компанияңыздың нәтижелерін жақсарту үшін кеңес беруге жазылыңыз.
  1. ФОТ-тың бір бөлігі мердігерлерге шығарылды және салықтарды үнемдеді
  2. Сейлдің жалпы құлдырауын азайтты
  3. Сату бөлімінде өсу аймақтары анықталды
  4. Сатушылар мен маркетинг-бір команда
  5. Коммерциялық департамент нәтижелерге қанағаттанды
< Артқа
Тағы қандай мәселе?
Нәтижелер
сату тиімділігінің өсуі: жабылу жылдамдығы мен көлемі
30-40
орташа чектің өсуі
25
сату жоспарындағы жаңа бөлімдер
8
x
сол бюджеттегі көбірек сатылымдар
Бөлшек сауда қызметтерін жасаушы, электрондық құжат айналымы нарығындағы көшбасшылардың бірі
2
  1. Тапсырыстың аздығы
  2. Лидтердің сапасы төмен
  3. Жеңілдіктер-сатудың жалғыз құралы
  4. Клиент өнімнің құндылығын көрмейді
  5. Сатушылар мен маркетологтар бір біріне шағымданады
маркетинг клиент туралы қосымша ақпарат ие болды
Компания
3
Тапсырыс санын 8 есе көбейтіп, орташа чекті 25%-ға қалай өсіруге болады
Мәселелер
Тапсырыстардың санын кем дегенде 2 есе көбейту үшін, олардың сапасын арттырыңыз
Тапсырма
— Менеджерлердің қоңырауларын тыңдап, клиенттермен хат алмасуды қарадық.
— Маркетологтарды клиенттермен кездесуге тарттық.
— Коммерциялық ұсыныстарды бағаладық.
— Жасырын сатып алушылар арқылы бәсекелестердің сатылымдарын бақыладық және оларды талдадық.
— Дауыстық сценарийлермен жұмыс істедік.
— Жаңа коммерциялық ұсыныстар, презентациялар, парақшалар, калькуляторлар, чек-парақтар және т.б. материалдарын дайындадық.
— Сыртқы мердігермен телемаркетинг жобасын іске қостық.
— Диджитал-науқанға арналған лендингтер жаңартылды.
— Сыртқы мердігермен Social Selling іске қостық.
— Жетекші генерациялау құралы ретінде e-mail маркетингін іске қостық.
x
%
%
x