Серіктестік желіні дамыту
Кейс №13
  1. Серіктестік бағдарламаны толығымен қайта қарады.
  2. Серіктестік команданы өзгерту және арнайы менеджерлердің пайда болуы қажеттілігін негіздеді.
  3. SEO серіктестерімен жеке қарым-қатынас орнатты.
  4. Маркетингтік қорларды ұйымдастыруға көмектесті.
  5. Серіктестік академиялар циклін бастады.
  6. Мәмілелерді қорғауда толық ашықтыққа қол жеткізді.
  7. Серіктестермен бірлесіп мәмілелер жасады, сату мен маркетингті басқарудың жеке үлгісін көрсетті.
  8. Серіктестерге сату менеджерлерін жалдауға және бейімдеуге көмектесті.
  9. Пресейлдің жаттығуларын бақылауға алды.
Шешім
< Артқа
Нәтижелер
Киберқауіпсіздік нарығының көшбасшыларының бірі
  • Төмен сатылымдар, серіктестердің жоспарды орындауы-56%
  • Күміс және одан жоғары мәртебесі бар тек 6 серіктес, NPS коэффициенті 3-4
  • Өнімнің құндылығы туралы түсінік жоқ, тек негізгі шешімдер жүзеге асырылады
  • Жалғыз жұмыс құралы-70-ке дейінгі жеңілдіктер%
  • Серіктестер жаңа клиенттерді тартпайды, жаңартулармен жұмыс істейді
  • Бәсекелестерге мәмілелерді төгу, төмен мотивация, сатушының бопсалауы
  • Сапасыз техникалық қызмет көрсету
Компания
Серіктестік желіні қайта жүктеу: сату жоспарының орындалуын 2 есе қалай көтеруге болады
Мәселелер
Серіктестік желі арқылы сату жоспарын 100% орындауға қол жеткізіңіз
Ұқсас тапсырмалар?
Өсу нүктелерін табу және компанияңыздың нәтижелерін жақсарту үшін кеңес беруге жазылыңыз.
серіктестік желі арқылы жоспарды орындау
120
%
орташа жеңілдік
10
%
партнер Silver және одан жоғары мәртебесі бар
20
Тапсырма
NPS коэффициенті
8-9
  1. Өнімдерді жақсы білу, серіктестердің сатушыға деген адалдығы.
  2. Үлкен жеңілдіктерсіз нарықтық бағамен сатуға жоғары мотивация.
  3. Сатып алушыдан жоғары мәртебе алу үшін күрес.
  4. Серіктестер тарапынан маркетингке Инвестициялар.
  5. Жаңа сатылым мен жаңартудың арақатынасы 40/60 құрайды.
Тағы басқа?
RU
Өзім жайлы
Қызметтер
Сәтті кейстер
Медиа жобалар
Байланыс нөмірі