RU
Өзім жайлы
Қызметтер
Сәтті кейстер
Медиа жобалар
Байланыс нөмірі
Сату
Кейс №4
< Артқа
Ақпараттық қауіпсіздік нарығындағы халықаралық компания, Endpoint Protection шешімдерінің саны бойынша көшбасшы
Сату жоспарын үш жыл орындамағаннан кейін 100% шығу
  • Команда түніліп кетті
  • 80% дейін жеңілдік — сатудың жалғыз құралы
  • Оқиғалар тапсырыс әкелмейді
  • Компания серіктестік желіге тәуелді
  • Адал клиенттер жоқ
Компания
Тапсырма
Барлық көрсеткіштер бойынша үш жылдық сәтсіздіктен кейін сату жоспарын 120% қалай асыра орындауға болады
Мәселелер
1 кезең
2 кезең
3 кезең
САТУ ЖӘНЕ НАРЫҚҚА ЕНУ
Сатуды ұйымдастырдық
— Команданы толығымен ауыстырумен қайта құру жоспары: жеке жалдау,онбординг.
МАРКЕТИНГТІ ҚАЙТА БАСТАУ
Сделали ставку на PR и ивенты.PR және іс-шараларға ставка жасадық.
— Қосымша маркетингтік бюджетті қорғадық.
СЕРІКТЕСТЕРДІҢ СЕНІМІНЕ ИЕ БОЛУ
Серіктестерге тиімді сату құралдарын ұсындық.
— Серіктестік бағдарламаны қайта қарадық.
Шешім
— Жаңа ережені енгіздік: кез-келген сату тек Тапсырыс берушімен жеке сұхбаттасудан жүргізіледі.
— Медиа ортаға инвестицияларды қамтамасыз еттік.
— 100% контент құруға, оның ішінде БАҚ пен іс-шараларға арналған жоспар құрдық.
— Іс-шараларға эксклюзивті шақыруларға қол жеткіздік, компания қызметкерлерінің сөз сөйлеуін ұйымдастырдық.
— Маркетингтің қайта басталуымен серіктестерге клиенттерді тартуға көмектестік.
— Түсіндірмелермен кез келген мәміле бойынша Ашық шешім ережесін енгіздік.
— Серіктестердің топ-менеджментімен ғана емес, сату бөлімінің басшыларымен және жетекші менеджерлермен де жеке қарым-қатынасқа назар аудардық.
— Менеджерлердің коммерциялық ұсыныстары мен хаттарын талдадық.

  1. Жаңа базалық емес өнімдердің сатылымы және 1 миллион АҚШ долларынан астам мәмілелер пайда болды.
  2. Жеңілдік сатып алу кезінде дәлел ретінде бірінші орыннан үшінші орынға түсті. Оның орташа мәні 60 орнына 10% болды.
  3. Компанияның БАҚ-та болуы доминантқа жеткізілді.
  4. Негізгі өңірлердің Мемлекеттік секторы толығымен компанияның базалық өніміне ауыстырылды.
Нәтижелер
— Клиенттермен кездесулерге маркетологтарды тарттық.
Тағы басқа
— Сату тізбегіне қаржылық аудит жүргіздік.
— Белсенді тапсырыстарды генерациясын бастадық, содан кейін оларды өңдеп, кейін бақыладық.
жыл сайынғы кірістің өсуі
40
%
серіктестік желінің сатылымы артты
4
есе
FPS серіктестерінің өсуі
50
%
компанияда жұмыс істейтін екінші жылына арналған жоспарды орындау
96
%
жоспарды үшінші жылдан бастап 30%- ға ұлғайту кезінде оны тұрақтан тыс асыра орындау
120
%
Ұқсас тапсырмалар?
Өсу нүктелерін табу және компанияңыздың нәтижелерін жақсарту үшін кеңес беруге жазылыңыз.