САРАПШЫ БЕЙНЕСІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Social Selling бағдарламасын іске қостық.
— Компанияның бес сарапшысын медиа кеңістікке және әлеуметтік желілерге шығардық.
ЛИДОГЕНЕРАЦИЯНЫ ҚАЙТА ІСКЕ ҚОСУ
Интернет-маркетинг тәсілін жаңарттық.
— Жарнамалық кампаниялардың қалай жұмыс істейтінін талдадық.
Ішкі департаменттер мен мердігерлердің жұмысын қалпына келтірдік.
— "360 градус" бағалаудан кейін коммуникациялар департаменті үшін жаңа мотивациялық бағдарлама әзірледік.
Ұқсас тапсырмалар?
Өсу нүктелерін табу және компанияңыздың нәтижелерін жақсарту үшін кеңес беруге жазылыңыз.
- Бағдарлама арқылы Social Selling тапсырыс сұраныстың әртүрлі кезеңдерінің жаңа жетектерімен қанықтырды.
- Гибридті науқан әртүрлі COM (клиент жолының картасы) және сандық жетілудің әртүрлі деңгейлерін есепке алуға мүмкіндік берді.
- Жаңа науқандар әртүрлі байланыс нүктелерінде мақсатты көшбасшыларды «қуып жетуге» мүмкіндік берді.
- Маркетингтің орталықтандырылған функциясын бөле отырып, бөлімшелер мердігерлерге жүгіну қажеттілігін жоғалтты.
25 жылдық тәжірибесі бар тапсырыс бойынша Даму нарығындағы қалыптасқан ойыншы
- Компанияның баспасөз хабарламалары БАҚ -та жарияланбайды
- Сандық жарнамалық арналар жетекшілік етпейді
- Бөлімшелер кездейсоқ сыртқы мердігерлерді тартады
- Байланыс департаменті құлдырап, нашар нәтиже берді
Жаңа жетектерді қалай табуға және сатылымды 30 ға арттыруға болады%
Тиімді орнату қорғасын генерациясы
— Бұқаралық ақпарат құралдарында тақырыптық күн тәртібін ілгерілетуді және түсініктемелер жариялауды жолға қойдық.
— Social Selling-ке қатысатын сарапшыларда Сейл коммуникациясын жаптық.
— Мақсатты бағдарлама мен кілт сөздерді қолдану механизмдерін толығымен ауыстырдық.
— Жаңа цифрлық және гибридті науқандарды бастадық.
— Команданың бір бөлігі бұрын коммуникациялар департаментіне тапсырма берген өнім бөлімшелерінен қайта жиналды.
— Мердігерлердің шығындарын талдап, компанияның қаржылық шығындарының көлемін анықтадық.
жаңа қорғасындарды орташа тексеру
мердігерлерге шығындарды қысқартты