RU
Өзім жайлы
Қызметтер
Сәтті кейстер
Медиа жобалар
Байланыс нөмірі
Маркетинг
Кейс №6
1 кезең
2 кезең
3 кезең
САРАПШЫ БЕЙНЕСІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Social Selling бағдарламасын іске қостық.
— Компанияның бес сарапшысын медиа кеңістікке және әлеуметтік желілерге шығардық.
ЛИДОГЕНЕРАЦИЯНЫ ҚАЙТА ІСКЕ ҚОСУ
Интернет-маркетинг тәсілін жаңарттық.
— Жарнамалық кампаниялардың қалай жұмыс істейтінін талдадық.
ТИІМДІ КОМАНДА ҚҰРУ
Ішкі департаменттер мен мердігерлердің жұмысын қалпына келтірдік.
— "360 градус" бағалаудан кейін коммуникациялар департаменті үшін жаңа мотивациялық бағдарлама әзірледік.
Шешім
Ұқсас тапсырмалар?
Өсу нүктелерін табу және компанияңыздың нәтижелерін жақсарту үшін кеңес беруге жазылыңыз.
  1. Бағдарлама арқылы Social Selling тапсырыс сұраныстың әртүрлі кезеңдерінің жаңа жетектерімен қанықтырды.
  2. Гибридті науқан әртүрлі COM (клиент жолының картасы) және сандық жетілудің әртүрлі деңгейлерін есепке алуға мүмкіндік берді.
  3. Жаңа науқандар әртүрлі байланыс нүктелерінде мақсатты көшбасшыларды «қуып жетуге» мүмкіндік берді.
  4. Маркетингтің орталықтандырылған функциясын бөле отырып, бөлімшелер мердігерлерге жүгіну қажеттілігін жоғалтты.
< Артқа
Тағы басқа
Нәтижелер
25 жылдық тәжірибесі бар тапсырыс бойынша Даму нарығындағы қалыптасқан ойыншы
  • Компанияның баспасөз хабарламалары БАҚ -та жарияланбайды
  • Сандық жарнамалық арналар жетекшілік етпейді
  • Бөлімшелер кездейсоқ сыртқы мердігерлерді тартады
  • Байланыс департаменті құлдырап, нашар нәтиже берді
Компания
Жаңа жетектерді қалай табуға және сатылымды 30 ға арттыруға болады%
Мәселелер
Тиімді орнату қорғасын генерациясы
Тапсырма
— Бұқаралық ақпарат құралдарында тақырыптық күн тәртібін ілгерілетуді және түсініктемелер жариялауды жолға қойдық.
— Social Selling-ке қатысатын сарапшыларда Сейл коммуникациясын жаптық.
— Мақсатты бағдарлама мен кілт сөздерді қолдану механизмдерін толығымен ауыстырдық.
— Жаңа цифрлық және гибридті науқандарды бастадық.
— Команданың бір бөлігі бұрын коммуникациялар департаментіне тапсырма берген өнім бөлімшелерінен қайта жиналды.
— Мердігерлердің шығындарын талдап, компанияның қаржылық шығындарының көлемін анықтадық.
жаңа қорғасындарды орташа тексеру
60
миллионға дейін
мердігерлерге шығындарды қысқартты
2
есе
сатылым өсті
30
%