— Толық Social Selling бағдарламасын іске қосты.
ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГТІ ЖАҢАРТУ
Жетекші генерация механизмдерін қайта қарады.
— Интернет-маркетинг құралдарын талдап, реттеді.
Маркетинг пен сату арасындағы өзара әрекеттесуді реттеді.
— Маркетинг тобын қайта құрды.
Ұқсас тапсырмалар?
Өсу нүктелерін табу және компанияңыздың нәтижелерін жақсарту үшін кеңеске жазылыңыз.
- Social Selling бағдарламасы сұраныстың әртүрлі кезеңдерінің жаңа жетектерімен қанықтыруға көмектесті.
- Жүргізілген талдау мақсатты аудитория үшін оңтайлы арналарды таңдауға мүмкіндік берді.
- Маркетинг тобы тапсырмаларға екі аптаның орнына 24 сағат ішінде жауап береді.
- Ішкі NPS 8-9 баллды құрады.
Бөлшек сауда қызметтерін жасаушы, электрондық құжат айналымы нарығындағы көшбасшылардың бірі
- Жетектер аз, оларды өңдеу қажетті нәтиже бермейді
- Сату және маркетинг бөлімдері арасындағы байланыс бұзылған
- Компания қоғамдық алаңда жоқ
Жетекші сапаны қалай жақсартуға және маркетингті сатумен қалай байланыстыруға болады
Қорғасынның біркелкі және тұрақты жеткізілуін қамтамасыз ету
— Тақырыптық күн тәртібін ілгерілету үшін компанияның екі сарапшысын таңдады, олардың атынан түсініктемелер беріледі және Сейл коммуникациясы жүзеге асырылады.
— Күнтізбелік медиа жоспарлауды іске қосты.
— Гипотезаларды тексеріп, мақсатты аудиторияға әсер ету үшін ең тиімді арналарды таңдады.
— Жаңа цифрлық және гибридті науқандарды өткізді.
— Жетекші генерацияны жүйелі етті.
— Ішкі тұтынушылар үшін маркетингте бір терезе принципін жүзеге асырды.
— Маркетинг үшін KPI ретінде ішкі NPS енгізді.
— Менеджерлер үшін ауқымды сату-біліктілікті арттырудың маркетингтік бағдарламасын өткізді.
— Маркетинг тұрғысынан сату бөлімінің жұмыс сапасын бақылауды жүзеге асырды.
— Салалық тақырыптың көздерін таңдап, олармен эксклюзивті шарттар жасасты.
сенімді жоспарлаудың арқасында бюджетті үнемдеуге мүмкіндік туды
маркетинг тобы әріптестерінің сұраныстарына тезірек жауап береді
жаңа сатылымдар есебінен сатылымдар өсті