RU
Өзім жайлы
Қызметтер
Сәтті кейстер
Медиа жобалар
Байланыс нөмірі
Маркетинг
Кейс №8
1 кезең
2 кезең
3 кезең
PR БАҒЫТЫН ДАМЫТУ
Медиа кеңістікке шықты.
— Толық Social Selling бағдарламасын іске қосты.
ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГТІ ЖАҢАРТУ
Жетекші генерация механизмдерін қайта қарады.
— Интернет-маркетинг құралдарын талдап, реттеді.
КОМАНДАМЕН ЖҰМЫС
Маркетинг пен сату арасындағы өзара әрекеттесуді реттеді.
— Маркетинг тобын қайта құрды.
Шешім
Ұқсас тапсырмалар?
Өсу нүктелерін табу және компанияңыздың нәтижелерін жақсарту үшін кеңеске жазылыңыз.
  1. Social Selling бағдарламасы сұраныстың әртүрлі кезеңдерінің жаңа жетектерімен қанықтыруға көмектесті.
  2. Жүргізілген талдау мақсатты аудитория үшін оңтайлы арналарды таңдауға мүмкіндік берді.
  3. Маркетинг тобы тапсырмаларға екі аптаның орнына 24 сағат ішінде жауап береді.
  4. Ішкі NPS 8-9 баллды құрады.
< Артқа
Тағы басқа?
Нәтижелер
Бөлшек сауда қызметтерін жасаушы, электрондық құжат айналымы нарығындағы көшбасшылардың бірі
  • Жетектер аз, оларды өңдеу қажетті нәтиже бермейді
  • Сату және маркетинг бөлімдері арасындағы байланыс бұзылған
  • Компания қоғамдық алаңда жоқ
Компания
Жетекші сапаны қалай жақсартуға және маркетингті сатумен қалай байланыстыруға болады
Мәселелер
Қорғасынның біркелкі және тұрақты жеткізілуін қамтамасыз ету
Тапсырма
— Тақырыптық күн тәртібін ілгерілету үшін компанияның екі сарапшысын таңдады, олардың атынан түсініктемелер беріледі және Сейл коммуникациясы жүзеге асырылады.
— Күнтізбелік медиа жоспарлауды іске қосты.
— Гипотезаларды тексеріп, мақсатты аудиторияға әсер ету үшін ең тиімді арналарды таңдады.
— Жаңа цифрлық және гибридті науқандарды өткізді.
— Жетекші генерацияны жүйелі етті.
— Ішкі тұтынушылар үшін маркетингте бір терезе принципін жүзеге асырды.
— Маркетинг үшін KPI ретінде ішкі NPS енгізді.
— Менеджерлер үшін ауқымды сату-біліктілікті арттырудың маркетингтік бағдарламасын өткізді.
— Маркетинг тұрғысынан сату бөлімінің жұмыс сапасын бақылауды жүзеге асырды.
— Салалық тақырыптың көздерін таңдап, олармен эксклюзивті шарттар жасасты.
сенімді жоспарлаудың арқасында бюджетті үнемдеуге мүмкіндік туды
2
есе
маркетинг тобы әріптестерінің сұраныстарына тезірек жауап береді
10
есе
жаңа сатылымдар есебінен сатылымдар өсті
15
%