Осы сайтты пайдалана отырып, сайтты қолдануға өзіңізге ыңғайлы етуге көмектесетін cookie файлдарын пайдалануға келісім бересіз.
OK
Сыртқы маркетинг директоры
Мен маркетингті сауатты орнатуға, кірісті бірнеше есе арттыруға және табысты сараптамалық бренд құруға көмектесемін.
Аудит
Стратегия
Команда
Ісшара
Клиенттер
БАҚ және медиа
Лидтер
Аналитика
Кәсіпті дамыту
Маркетинг дұрыс жұмыс істеген кезде
Серіктестіктер мен ынтымақтастық сіз үшін жұмыс істейді
Сіздің брендіңіз медиа өрісте байқалады, компания туралы бұқаралық ақпарат құралдары айтады
Команда мен мердігерлер минималды бюджеттермен максималды нәтиже береді
Тұтынушылар риза және сіздің өніміңізді ұсынуға дайын
Тұтынушылар риза және сіздің өніміңізді ұсынуға дайын
Сату өсуде, сіз жоспарларды орындайсыз
Білікті маркетинг директоры мұны қалай жасау керектігін біледі
20 жылдық тәжірибесі бар менеджерден сүйемелдеу алыңыз:
Аудит жүргіземін, өсу аймақтарын табамын
Маркетингтік стратегияны дайындаймын
Мен нөлден бастап дамытамын және ұжымды жаңадан құрамын
Мен ісшараларды, жарнамалық науқандарды және оларға арналған бюджетті жоспарлаймын
Мен клиенттердің пікірін жақсарту мақсатында жоспар құрамын
БАҚ және медиамен жұмыс жақсартуға,, серіктестік орнатуға көмектесемін
Мен тиімді лидогенерацияны орнатамын, b2b классикалық және сандық науқанын бастаймын
Мен метриканы бақылау үшін аналитика жинағын жақсартамын
Бизнесті дамытудың жаңа бағыттарын көрсетемін
Сіздің маркетинг жөніндегі директорыңыз кім болады?
Евгений Питолин-20 жылдық тәжірибесі бар басқарушы, PR саласындағы сарапшы, дағдарысқа төтеп бере алатын менеджер:
Жаңа өнімдерді нарыққа шығарды.
Individual Approach
10 миллион доллар бюджетті басқарды.
Ісшаралар маркетингін дамытып, жеке өзі басқарды.
Оның компаниялары бизнес рейтингте оң нәтижелерді көрсетті
Орташа есеппен 60 миллион долларға дейін сатылым жоспарларын құрады
Бизнес сатылымның бес есе өсуін қамтамасыз етті.
400-ден астам адам жұмыс істейтін командаларды басқарды.
Кейсы
Кейс №3
Өнімді бәсекеге қабілетті нарықта қалай іске қосуға болады және ең көп айтылатын 5 брендтің қатарына кіріңіз
Кейс №2
Аймақтағы №1 спикер болуға және әр шарадан 15-ке дейін сапалы тапсырыс алуға болады
Кейс №1
100 миллион мәмілелерді қалай жабуға болады және бір жылға клиенттерді көтеру тәсілі
Кейс №6
Табысты нөлден 100 миллионға дейін көтеріңіз: серіктестік желіні іске қосу тарихы
Кейс №5
Жұмыс серіктестік желісін қалай құруға және орташа қорғасын чегін 60 миллионға дейін көтеруге болады
Кейс №4
Барлық көрсеткіштер бойынша үш жылдық сәтсіздіктен кейін сату жоспарын 120% қалай асыра орындауға болады
Сыртқы маркетинг директоры кімге керек?
Өнімді дамытқыңыз келеді, бірақ неден бастау керектігін білмейсіз бе
Жаңа нарықтарға шығып, кәсібіңізді дамытқыңыз келе ме
Жаңа нарықтарға шығып, кәсібіңізді дамытқыңыз келе ме
Маркетингке инвестиция салу нәтиже бермейді
Менеджердің өзі маркетингпен айналысады және өкілдік етуге дайын
Команданың құзыретті екенін түсіну керек
Шешімдер аналитикаға сүйенбей қабылданады
Бәсекелестерден қалай қалпына келтіру керектігін білмейсіз бе
Бизнес жоспарыңыз бар, бірақ тәлімгер қажет
Сыртқы маркетинг директоры қалай жұмыс істейді
01
Консультацияда ол сізден мақсаттар мен ағымдағы жағдай туралы сұрайды
02
Жоспар құрады, сізбен жұмыс форматы туралы келіседі
03
Құралдар жиынтығын таңдайды және бюджетті қалыптастырады
04
Тапсырмаларды сізбен немесе өз командаңызбен бірге жүзеге асырады
05
Нәтижеге жету үшін тұрақты топтық сессияларын өткізеді
Консультацияға жазылыңыз
Және сауатты маркетинг арқылы мақсаттарыңызға қалай жетуге болатынын біліңіз
Батырманы басу арқылы сіз жеке деректерді өңдеуге келісім бересіз және Құпиялылық саясатымен келісесіз
100 миллион мәмілелерді қалай жабуға болады және бір жылға клиенттерді көтеру тәсілі
Компания
Тапсырыс бойынша әзірлеу, Қаржылық қызметтер және әртүрлі технологиялық өнімдер нарығындағы ең ірі ойыншылардың бірі болу. Бизнесті цифрландыру үшін инновациялық шешімдер әзірлейді, қаржы секторының жетекші компанияларымен әріптестік қатынастар құрады.

Мәселелер
  • Топ ішіндегі сатушылар жаңа шешімге сенбейді және оны сатқысы келмейді
  • Сату процестері реттелмеген
  • Сату маркетингі жоқ
  • Өнім нарыққа көрінбейді

Тапсырма
Жаңа өнімді қысқа мерзімде іске қосыңыз

Шешім

1 кезең
САТУ ЖӘНЕ НАРЫҚҚА ЕНУ
Мақсатты аудитория туралы білім алды
— Мақсатты аудитория тізімінен топ-50 клиентпен терең сұхбат жүргіздік.
— Жетекші ұрпақ пен ABM маркетингіне арналған сандық науқанды бастадық.
— Серіктестік желіні айдау үшін жеке желі тартылды.
— Әр топтың желісін қолдандық (750-ден астам түйреуіш).
— Бэклога көрсететін топ менеджерлеріне арналған сатылым оқиғалары циклін іске қостық.

2 кезең
БЕЛСЕНДІ МАРКЕТИНГ
Өнімді тиімді насихаттай бастады.
— Медиа база мен сілтемелер үшін тәуелсіз зерттеу жүргіздік.
— Өнімді Санкт-Петербург Халықаралық экономикалық форумында таныстырдым және стендтегі менеджерлердің гиперактивті жұмысын қамтамасыз еттім.
— Бейіндік қауымдастықтар базасы бойынша науқанды бастадым.
— Пилоттық жобалардан жария сілтемелер алдық.

3 кезең
СЕРІКТЕСТІК АРҚЫЛЫ ЖАҢА ЛИДТАР
Қосымша сату арналары іске қосылды
— Нарықтағы жетекші дистрибьюторларды дамытып алдым.
— Консалтингтік серіктестерге арналған науқанды бастадық.
— Ресей Федерациясындағы серіктестердің ұйымына кірдім.
— Мемлекеттік холдингтерде инсорсерлер науқанын бастадым.

Нәтижелер

100 млн ₽-ға
командамен бірге мәмілелерді жабу

Олар сатылымды процесс ретінде қалпына келтірді, ілгерлетумен жұмыс жасады.

Өнім аналитикасын іске қосты.


30 млн ₽-ға
3 айда жеке сатылды
B2B қорғасын генерациясы үшін көп арналы маркетингтік науқандар басталды.

500 млн ₽-ға
командамен бірге мәмілелерді жабу

1 жылға
жұмыстар лидінің қоры құрылды
Проверили продуктовые гипотезы, внедрили новые ветки разработки в бэклог.
Наладили регулярный обмен обратной связью между разработкой, продажами и маркетингом.
Аймақтағы №1 спикер болуға және әр шарадан 15-ке дейін сапалы тапсырыс алуға болады
Компания
Ақпараттық қауіпсіздік нарығының үздік 5 көшбасшысының қатарына кіреді. Бүкіл әлем бойынша 400 млн астам пайдаланушы мен 240 мың компанияны қорғайды.

Мәселелер
  • Қызықсыз оқиғалар, PR әрекеттеріне аз себеп
  • Бюджет аз
  • Бақ тегін жазбайды
  • Жетекшілер келмейді
  • Клиенттер адал емес

Тапсырма
Аймақтағы нарықты жаулап алыңыз

Шешім

1 кезең
СТРАТЕГИЯ ЖӘНЕ БЮДЖЕТТЕР
PR-ға баса назар аудара отырып, маркетингтік стратегияны қайта іске қосыңыз.
— Бюджетті қайта құрып, директорлар кеңесінің алдында қорғадық.
— Маркетингтің жаңа стратегиясын жасадық.
— Контент және медиа ортамен жұмыс басымдыққа ие болды.

2 кезең
ОҚИҒА МАРКЕТИНГІН ҚАЙТА ІСКЕ ҚОСЫҢЫЗ
Іс-шараларды қызықты өткізіңіз.
— Ұйымдастырушылармен бір жыл бұрын эксклюзивті қатысуға келістік, бәсекелестікке қарсы келісімдерге қол қойдық.
— Іс-шаралардың мазмұнын жеке өзім пысықтап, іскерлік бағдарламаны модерацияладым.
— Әр шара үшін тұжырымдама жасадым, шақыру науқаны, жеке сыйлықтар.
— Көшбасшылықты қалыптастыру үшін іс-шараларда менеджерлерді жұмысқа тарттым
— Тапсырыс өңдеуден кейінгі бақылауды орнаттым

3 кезең
PR: МАЗМҰН + БАҚ
Олар үшін эксклюзивті ақпарат жасай бастадық.
— Серіктестер мен клиенттерді тарта отырып, YouTube пен теледидарда екі бейне жобаны іске қостық.
— Forbes Kazakhstan және басқа да іскерлік медиада контент шығаруды жолға қойдық.
— Аймақ бойынша бірегей аналитиканы дайындауды ұйымдастырдық.
— Спикердің 24/7 түсініктемелерге дайындық бағдарламасын енгіздік.
— Бір сағат ішінде БАҚ сұраныстарын пысықтау жүйесін құрдық.

Нәтижелер

15 дейін
әрбір ивентінен сапалы лид-энтерпрайз орнату
2-4 апта ішінде жаңа және кросс-сатылымдар өз нәтижелерін бере бастады.

90%
мақсатты аудиторияның адалдығын арттыру
Компания бірегей аналитиканың жеткізушісі және медиа кеңестікте басым орынға ие болды.

4
бұқаралық ақпарат құралдарынан ай сайын өтініштер қабылданды және өңделді
Ақпараттық қауіпсіздік тақырыбында Қазақстандағы №1 бренд сарапшы позициясын алдық.
Өнімді бәсекеге қабілетті нарықта қалай іске қосуға болады және ең көп айтылатын 5 брендтің қатарына кіріңіз
Компания
Тапсырыс бойынша әзірлеу, Қаржылық қызметтер және әртүрлі технологиялық өнімдер нарығындағы ең ірі ойыншылардың бірі. Бизнесті цифрландыру үшін инновациялық шешімдер әзірлейді, қаржы секторының жетекші компанияларымен әріптестік қатынастар құрады.

Мәселелер
  • Гиперактивті бәсекелестік сегменті
  • Бекітілген маркетингтік бюджеттің болмауы
  • Ішкі маркетинг тобы жоқ
  • Үлкен сәйкестік тізбектері

Тапсырма
24 ойыншыдан тұратын нарықта жетекші өнімді маркетингті нөлден бастаңыз

Шешім

1 кезең
МАРКЕТИНГТІҢ ЖАҢА СТРАТЕГИЯСЫ
Мақсаттарды, бюджетті бекітті және маркетологтың ресурстарын тапты.
— Жеке өнімді ілгерлету үшін маркетинг стратегиясын жасадық.
— Қысқа мерзімде ол маркетинг жөніндегі директор мен департамент алдында бюджетті қорғадық.
— Синдикатталған бюджет үшін маркетинг жөніндегі директор командасында маркетологтың штат бірлігін бөлуге келістік.

2 кезең
ӨНІМДІ ШЫҒАРУҒА ДАЙЫНДЫҚ
Олар PR науқандары үшін ақпараттық сым жасады.
— Бақ үшін қызықты аналитика жинадық.
— Тәуелсіз зерттеу нәтижелерімен ол сыртқы және ішкі ресурстардағы Жарияланымдар үшін негіз алдық.
—Өнімді таныстыру үшін Санкт-Петербург Халықаралық экономикалық форумын таңдап, стендте жұмыс ұйымдастырдық.
— Бейінді қауымдастықтармен материалдарды орналастыру туралы келістік.

3 кезең
ЖАҢА ЖОБАЛАРДЫ ІЛГЕРЛЕТУ
Қоғамдық пікірлер алдық.
— KPI менеджерлеріне белсенді пилоттық қызмет көрсеттік. Сату сілтемелерінің орнына клиенттерге шағын тегін лицензиялар ұсынылды.

Нәтижелер

1 айда
толыққанды лидогенерациялау науқаны басталды
Сату үшін сатылымдар жиынтығы құрылды, бұл сауда-саттықта тезірек өнімді өткізуге мүмкіндік берді.

үздік 5
бренд небәрі 2,5 айда өнім мәлімдемелері бойынша көшбасшы болды

ПМЭФ 3-4 ай бойы жетекші генерацияны қамтамасыз етті, тапсырыстарды бір жыл бұрын қанықтырды.


15 нарықтың ойыншысы
қоғамдық алаңда брендті басып озды
Бұқаралық ақпарат құралдарымен жұмыс Қосымша жетектер мен бренд туралы ескертулер берді.
Барлық көрсеткіштер бойынша үш жылдық сәтсіздіктен кейін сату жоспарын 120% қалай асыра орындауға болады
Компания
Ақпараттық қауіпсіздік нарығындағы халықаралық компания, Endpoint Protection шешімдерінің саны бойынша көшбасшы.

Мәселелер
  • Команда түніліп кетті
  • 80% дейін жеңілдік — сатудың жалғыз құралы
  • Оқиғалар тапсырыс әкелмейді
  • Компания серіктестік желіге тәуелді
  • Адал клиенттер жоқ

Тапсырма
Сату жоспарын үш жыл орындамағаннан кейін 100% шығу

Шешім

1 кезең
САТУ ЖӘНЕ НАРЫҚҚА ЕНУ
Сатуды ұйымдастырдық.
— Команданы толығымен ауыстырумен қайта құру жоспары: жеке жалдау,онбординг.
— Жаңа ережені енгіздік: кез-келген сату тек Тапсырыс берушімен жеке сұхбаттасудан жүргізіледі.
— Менеджерлердің коммерциялық ұсыныстары мен хаттарын талдадық.
— Клиенттермен кездесулерге маркетологтарды тарттық.
— Сату тізбегіне қаржылық аудит жүргіздік.

2 кезең
МАРКЕТИНГТІ ҚАЙТА БАСТАУ
Сделали ставку на PR и ивенты.PR және іс-шараларға ставка жасадық.
— Қосымша маркетингтік бюджетті қорғадық.
— Медиа ортаға инвестицияларды қамтамасыз еттік.
— 100% контент құруға, оның ішінде БАҚ пен іс-шараларға арналған жоспар құрдық.
— Іс-шараларға эксклюзивті шақыруларға қол жеткіздік, компания қызметкерлерінің сөз сөйлеуін ұйымдастырдық.
— Белсенді тапсырыстарды генерациясын бастадық, содан кейін оларды өңдеп, кейін бақыладық.

3 кезең
СЕРІКТЕСТЕРДІҢ СЕНІМІНЕ ИЕ БОЛУ
Серіктестерге тиімді сату құралдарын ұсындық.
— Серіктестік бағдарламаны қайта қарадық.
— Маркетингтің қайта басталуымен серіктестерге клиенттерді тартуға көмектестік.
— Түсіндірмелермен кез келген мәміле бойынша Ашық шешім ережесін енгіздік.
— Серіктестердің топ-менеджментімен ғана емес, сату бөлімінің басшыларымен және жетекші менеджерлермен де жеке қарым-қатынасқа назар аудардық.

Нәтижелер

96%
компанияда жұмыс істейтін екінші жылына арналған жоспарды орындау
Жаңа базалық емес өнімдердің сатылымы және 1 миллион АҚШ долларынан астам мәмілелер пайда болды.

120%
жоспарды үшінші жылдан бастап 30%- ға ұлғайту кезінде оны тұрақтан тыс асыра орындау

Жеңілдік сатып алу кезінде дәлел ретінде бірінші орыннан үшінші орынға түсті. Оның орташа мәні 60 орнына 10% болды.



40%
жыл сайынғы кірістің өсуі

Присутствие компании в СМИ доведено до доминирующего.


4 есе
серіктестік желінің сатылымы артты

Негізгі өңірлердің Мемлекеттік секторы толығымен компанияның базалық өніміне ауыстырылды.


50%
FPS серіктестерінің өсуі
Жұмыс серіктестік желісін қалай құруға және орташа қорғасын чегін 60 миллионға дейін көтеруге болады
Компания
25 жылдық тәжірибесі бар тапсырыс бойынша Даму нарығындағы қалыптасқан өнім

Мәселелер
  • Тимлидерлердің қатаюы, көптеген "тірі қалғандардың қателіктері"
  • Сату процесі құрылмаған
  • Маркетинг дамымаған
  • Медиа жарнамасы жоқ

Тапсырма
Компанияға жаңа сатылымдар әкеліңіз

Шешім

1 кезең
САТУ ЖӘНЕ НАРЫҚҚА ЕНУСАТУ ЖӘНЕ НАРЫҚҚА ЕНУ
Команданы жаңартып, сату әдістемесін дайындады.
— Сату бөлімінің қызметкерлерін жалдап, коммерциялық дирекция құрдық.
— Ағымдағы парақша-менеджерлер үшін коучинг ұйымдастырдық.
— Іс-шаралардың мақсатты тізімін құрдық, ABM маркетинг және Social Selling бағдарламаларын іске қостық.
— Өнімдерді қайта орап, сату менеджерлері үшін сценарийлер мен патчтарды әзірледік.

2 кезең
МАРКЕТИНГТІ ҚАЙТА БАСТАУ
Медиа жобаларға инвестиция құйып, жетекші генерацияны орнаттық.
— Жылдық жоспарлауда қосымша бюджетті қорғадық.
— Жетекші генерация процесін бастадық.
— PR инвестицияларын және БАҚ-пен жұмыс істеуді қамтамасыз еттік.
— Бейінді медиамен белсенді өзара іс-қимыл орнаттық.
— Создал цифровые представительства в сети, базы для кампаний, профили экспертов в рамках Social Selling.

3 кезең
ЖАҢА СЕРІКТЕСТІК АРҚЫЛЫ ТАПСЫРЫС ЖИНАУ
Серіктестік желісін құрдық.
— Кеңесшілер желісі үшін серіктестік бағдарлама құрдық.
— Big-4 қызметкерлерінің серіктестері үшін науқан бастадық.
— Мен аймақтардағы серіктестердің классикалық желілеріне кірдім.

Нәтижелер

100 млн ₽ дейін табысты
дұрыс құрылған серіктестік желі әкеледі

Коммерциялық дирекция қызмет көрсету моделіне негізделген жеке бөлім ретінде жұмыс істейді.


30–60 млн ₽
Тапсырычьың орташа чегі

Бүкіл компания үшін CRM жүйесі іске қосылды.


40%
маркетингке инвестициялардың тиімділігі артты

Сатушы портфолиосы үшін 10 негізгі пайдаланушы өнімдері мен қызметтері бөлінген.


30%
Өнімнің сыртқы келбетін келтіру арқылы сатылымның өсуі

Маркетингтік SLA енгізілді: ішкі бизнес-тапсырыс берушілердің міндеттері төрт аптаның орнына 48 сағатта жүзеге асырылады.


Маркетинг функциялары орталықтандырылған, сыртқы мердігерлерге жүгіну нөлге дейін азаяды.

Табысты нөлден 100 миллионға дейін көтеріңіз: серіктестік желіні іске қосу тарихы
Компания
Тапсырыс бойынша әзірлеу, кеңес беру және аутсорсинг нарығындағы тауашалық ойыншы

Мәселелер
  • Топ-менеджерлер сату арнасына ақша салуға дайын емес
  • Жаңа мәмілелер жоқ
  • Маркетинг жұмыс істемейді
  • Классикалық сату процесі құрылмаған

Тапсырма
Серіктестік желіні құру, компанияда коммерциялық функцияны дамыту

Шешім

  1. Коммерциялық дирекцияны құрды және іске қосты.
  2. Сату мен маркетингке жүйелі тәсілді енгізді.
  3. 10 негізгі пайдаланушы өнімдері мен қызметтерін таңдап, олардан портфолио қалыптастырды.
  4. Серіктестік тректі іске қосып, арнайы менеджер жалдады.
  5. Кеңесшілер желісі үшін серіктестік бағдарлама құрды.
  6. Мен аймақтардағы серіктестердің классикалық желілеріне кірдім.

Нәтижелер

100 млн ₽
серіктес маркетинг

Серіктестік және агенттік желі құрылды.


30 млн ₽
серіктестер арқылы мәмілені орташа тексеру

Компанияда сату арналары мен маркетингті басқару жолға қойылған.


20%
серіктестік желі маржасы

Өнімнің қаптамасының арқасында сатылым үштен біріне өсті.


10
консалтингтік желідегі серіктестер
Құпиялылық саясаты
Сайттың құпиялылық саясаты https://pitolin.kz/cmo-kz сайтында көрсетілген
Осы Құпиялылық саясаты (бұдан әрі – саясат) "Heartland (Хартленд)" ЖШС (бұдан әрі – Компания) сайт әкімшісі сайт пайдаланушыларынан (бұдан әрі-пайдаланушылар) алатын дербес ақпаратты пайдалану қағидаларын белгілейді.
Бұл Құпиялылық саясаты сайттың барлық пайдаланушыларына қолданылады.
Саясат мәтінінде кездесетін барлық терминдер мен анықтамалар ҚР қолданыстағы заңнамасына сәйкес түсіндіріледі.
Пайдаланушылар осы Саясатта сипатталғандай өздерінің жеке деректерін өңдеуге тікелей келіседі.
Сайтты пайдалану пайдаланушының ақпаратты өңдеу саясатымен және көрсетілген шарттармен сөзсіз келісімін білдіруін білдіреді.
Егер Пайдаланушы саясат шарттарымен келіспесе, онда сайтпен қолдануға тиім салынады.

Мазмұны:
1. Пайдаланушылардың жеке ақпараты
2. Пайдаланушылардың жеке ақпаратын өңдеу мақсаттары
3. Пайдаланушылардың жеке ақпаратын өңдеу шарттары мен тәсілдері
4. Пайдаланушының жеке ақпаратын қорғау үшін қолданылатын шаралар
5. Дауларды шешу
6. Қосымша шарттар

1. Пайдаланушылардың жеке ақпараты

1.1. Сайт пайдаланушылардың дербес деректерін, пайдаланушылармен байланысты техникалық және өзге де ақпаратты жинайды, қол жеткізеді және саясатта белгіленген мақсаттарда пайдаланады.
1.2. Техникалық ақпарат Дербес деректер болып табылмайды. Компания пайдаланушыны анықтауға мүмкіндік беретін cookies файлдарын пайдаланады. Cookies файлдары-бұл пайдаланушының белсенділігі туралы ақпаратты, соның ішінде Пайдаланушының қандай беттерге кіргені және пайдаланушының бетте өткізген уақыты туралы ақпаратты өңдеуге арналған компаниялар қол жетімді мәтіндік файлдар. Пайдаланушы браузер параметрлерінде cookies файлдарын пайдалану мүмкіндігін өшіре алады.
1.3. Сондай-ақ, техникалық ақпарат дегеніміз-пайдаланушының құрылғысында орнатылған бағдарламалық жасақтаманың көмегімен сайтты пайдалану кезінде компанияға автоматты түрде берілетін ақпарат.
1.4. Пайдаланушының жеке деректері Сайтта өтінімді толтыру және сайтты кейіннен пайдалану кезінде пайдаланушы компанияға беретін ақпаратты білдіреді. Компанияны ұсыну үшін міндетті ақпарат арнайы түрде белгіленеді. Басқа ақпаратты пайдаланушы өз қалауы бойынша ұсынады.
1.5. Сондай-ақ, Компания жеке деректердің жалпыға қол жетімді субъектісі жасаған немесе заңға сәйкес жариялануға немесе міндетті түрде ашылуға жататын деректерді өңдей алады.
1.6. Компания пайдаланушы ұсынатын жеке ақпараттың дұрыстығын тексермейді және оның қабілеттілігін бағалауға мүмкіндігі жоқ. Алайда, Компания Пайдаланушының өзі туралы сенімді және жеткілікті жеке ақпарат беретіндігіне және бұл ақпаратты жаңартып отыратындығына негізделеді.

2. Пайдаланушылардың жеке ақпаратын өңдеу мақсаттары

2.1. Компанияның дербес деректерді жинаудағы басты мақсаты-пайдаланушыларға ақпараттық, консультациялық қызметтер көрсету.
Пайдаланушылар компанияның жеке деректерін де пайдалана алатындығымен келіседі:
* Көрсетілетін қызметтер шеңберінде тарапты сәйкестендіру;
* Пайдаланушылардың сұранысы бойынша қызмет көрсету және клиенттерге қолдау көрсету;
* Қызметтердің сапасын жақсарту, оларды пайдалану ыңғайлылығы, сайтты әзірлеу және дамыту, техникалық ақауларды немесе қауіпсіздік мәселелерін жою;
* Қызметтерді кеңейту және жетілдіру, ақпараттық толықтыру және қызметтерді жарнамалау үшін талдау;
* Пайдаланушылардың ақпараттық қалауына негізделген қызметтер, мақсатты маркетинг, қызметтерді жаңарту және жарнамалық ұсыныстар туралы пайдаланушыларды хабардар ету;
* Жарнамалық материалдарды таргеттеу; электрондық пошта арқылы жеке маркетингтік хабарламаларды жіберу;
* Иесіздендірілген деректер негізінде статистикалық және өзге де зерттеулер жүргізу.
2.2. Компания техникалық ақпаратты 2.1-тармақта көрсетілген мақсаттарда иесіздендіріп пайдаланады.

3. Пайдаланушылардың жеке ақпаратын өңдеу шарттары мен тәсілдері

3.1. Пайдаланушы өтінімді жіберу арқылы өзінің дербес деректерін өңдеуге келісім береді (байланыс деректері бар кез келген жазбаша сұрау салу).
3.2. Пайдаланушының дербес деректерін өңдеу Пайдаланушының дербес деректерін жинауды, жазуды, жүйелеуді, жинақтауды, сақтауды, нақтылауды (жаңартуды, Өзгертуді), алуды, пайдалануды, беруді (таратуды, беруді, қол жеткізуді), иесіздендіруді, бұғаттауды, жоюды, жоюды білдіреді.
3.3. Пайдаланушының дербес ақпаратына қатысты, Пайдаланушының өзі туралы ақпаратты шектеусіз адамдар тобына ортақ қол жеткізу үшін ерікті түрде берген жағдайларынан басқа, оның құпиялылығы сақталады.
3.4. Компания Пайдаланушының дербес ақпаратын келесі жағдайларда үшінші тұлғаларға беруге құқылы:
* Пайдаланушы осындай әрекеттерге келісім білдірді;
* Тасымалдау пайдаланушының сайттың белгілі бір қызметін пайдалануы үшін немесе Пайдаланушымен белгілі бір шартты немесе келісімді орындауы үшін қажет;
* Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген негіздер бойынша және тәртіппен Қазақстан Республикасының мемлекеттік билігінің уәкілетті органдарына беру;
* Пайдаланушы компаниямен шарттар мен келісімдердің талаптарын, осы саясатты немесе нақты Қызметтерді пайдалану шарттарын қамтитын құжаттарды бұзған жағдайларда компанияның немесе үшінші тұлғалардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау мүмкіндігін қамтамасыз ету мақсатында;
* Пайдаланушының дербес ақпаратын иесіздендіру жолымен өңдеу нәтижесінде иесіздендірілген статистикалық деректер алынды, зерттеу жүргізу, Жұмыстарды орындау немесе компанияның тапсырмасы бойынша қызметтер көрсету үшін үшінші тұлғаға беріледі.

4. Пайдаланушының жеке ақпаратын қорғау үшін қолданылатын шаралар

4.1. Компания Пайдаланушының жеке ақпаратын заңсыз немесе кездейсоқ қол жеткізуден, жоюдан, өзгертуден, бұғаттаудан, көшіруден, таратудан, сондай-ақ онымен үшінші тұлғалардың өзге де заңсыз әрекеттерінен қорғау үшін қажетті және жеткілікті құқықтық, ұйымдастырушылық және техникалық шараларды қабылдайды.

5. Дауларды шешу

5.1. Осы Саясатпен реттелетін қатынастардан туындайтын барлық ықтимал даулар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында белгіленген тәртіппен қазақстандық құқық нормалары бойынша шешіледі.
5.2. Дауларды реттеудің сотқа дейінгі (наразылық) тәртібін сақтау міндетті болып табылады.

6. Қосымша шарттар

6.1. Компания Пайдаланушының келісімінсіз осы Құпиялылық саясатына өзгерістер енгізуге құқылы.
6.2. Жаңа құпиялылық саясаты, егер Құпиялылық саясатының жаңа редакциясында өзгеше көзделмесе, ол орналастырылған сәттен бастап күшіне енеді.